10 modalități simple de a pierde in greutate fără efort

Multe așa-numite metode de pierdere în greutate implică nivele ridicole de auto-negare și disciplină. Problema cu asta este că majoritatea oamenilor se sparg la un moment dat și se reîntorc la obiceiurile lor anterioare. Acest lucru îi determină să se întoarcă la greutatea lor anterioară.

Pentru a pierde în greutate permanent, trebuie să faceți schimbări realiste ale vieții pe care le veți menține – permanent. Aceasta este singura cale.

Iată 10 modalități simple de a pierde în greutate pe care le puteți încorpora cu ușurință în viața voastră. Alegeți cele pe care să le urmați pe care le veți respecta în mod realist.

1. Aperitiv cu ardei iute

Cercetările au arătat că ardeiul iute are calități de suprimare a apetitului. Faceți un aperitiv ușor care conține ardei iute și puteți mânca mai puțin în general. Poți, de exemplu, să faci câteva felii de roșii cu puțină praf de ardei iute.

2. Bea două litri de apă în fiecare zi

Dacă beți multă apă, acest lucru vă va ajuta să vă reduceți consumul. Uneori credem că ni se face foame când suntem deshidratați. Când sunteți bine hidratat, sunteți mai puțin probabil să beți cât mai multe băuturi zaharoase.

Efectele de hidratare ale apei sunt benefice sănătății dumneavoastră în multe feluri. Acestea ajută majoritatea funcțiilor corpului dumneavoastră să funcționeze mai eficient. Fiind bine hidratat crește nivelul de energie. Acest lucru vă poate ajuta să ardeți mai multă energie.

3. Scapa de gustări

Dacă casa dvs. conține o mulțime de gustări, aruncați-le sau le dați unui copil. Creșterea în greutate este adesea cauzată de consumul unei mici cantități de alimente suplimentare. Efectele acestui fenomen se pot acumula de-a lungul anilor. În schimb, cumpărați o mulțime de fructe pentru a gusta.

4. Cumpărați o bicicletă

În loc de a conduce peste tot sau de a obține transportul public, de ce nu economisiți bani și ciclu? Chiar și câteva sesiuni scurte de biciclete pe săptămână vor face diferența pentru sănătatea și greutatea dumneavoastră.

5. Mâncați mai lent

Conștient mânca mai lent. Dacă încă mai e foame după o masă, așteptați 5 minute. Adesea creierul dvs. ia câteva minute pentru a vă înregistra că ați mâncat suficient. Acest lucru poate face o mare diferență în eforturile dvs. de scădere în greutate.

6. Dormiti mai mult

Fără somn adecvat, nivelurile hormonului ghrelin cresc, ceea ce poate duce la creșterea în greutate. Asigurați-vă că aveți destul de somn (în jur de 6-8 ore). De asemenea, veți avea mai multă energie pe parcursul zilei și este mai probabil să fiți mai activi, arzând mai multe calorii.

7. Au un obiectiv de pierdere în greutate

Puneți-vă o greutate realistă pe care doriți să o atingeți într-un anumit moment. De exemplu, „Vreau să pierd 10 de lire sterline în următoarele 3 luni” Este sănătos și realist să încerci să pierzi în jur de 1 – 2 lire sterline pe săptămână.

8. Vizualizați-vă greutatea ideală

În fiecare zi, petreceți câteva minute cu ochii închiși vizualizând cum arătați și simțiți la greutatea țintă. Aceasta comunică minții voastre subconștiente ceea ce doriți. Acest lucru este important deoarece multe dintre obiceiurile tale automate sunt controlate de subconștientul tău.

9. Limitați vizionarea TV

Limitați vizionarea TV la 10 ore pe săptămână. Acest lucru vă va opri să nu mai stați prea mult timp. De asemenea, mulți oameni mănâncă aproape fără să-și dea seama când se uită la televizor.

10. Opriți sau reduceți băuturile care conțin zahăr

Băuturile cu zahăr bogat vă ajută să scăpați în greutate. Ei se sparg cu „calorii goale”. Acestea conțin o mulțime de calorii fără alimentație. Tăiați zahărul în cafea și ceai și opriți să beți sifon. Dacă vă luptați cu renunțarea complet, alocați-vă una sau două zile pe săptămână, unde puteți bea băuturi fizice. Sau poate vă permiteți unul pe zi.

Unele dintre aceste sugestii rezonează cu tine? Alegeți ideile pe care le puteți integra în mod realist în viața voastră. Câteva modificări ale stilului tău de viață actual pot avea o mare diferență pe termen lung.

Aveți alte idei suplimentare care să vă ajute să pierdeți în greutate? Mi-ar plăcea să aud despre ele în comentariile de mai jos.

You may also like...