Alimentele pe care le poti include in dieta ta alcalina

biooRegimul alimentar alcalin iti poate oferi multiple avantaje, tocmai pentru ca se bazeaza intr-un procent covarsitor doar pe produse sanatoase, eliminand grasimile, zaharurile si colesterolul in exces din stilul nostru de nutritie. Astfel, in loc sa consumam in continuare alimente abundente in compusi toxici putem sa ne restabilim echilibrul ph-ului cu sprijinul alimentelor alcaline.

Leguminoasele, uleiurile naturale, fructele si cerealele  sunt doar cateva categorii de alimente din care ne putem alege exponatele organice ideale pentru preferintele noastre culinare. Bineinteles, exista cateva adaptari pe care trebuie sa le implementam pentru a ne putea bucura de un organism sanatos, cel mai important fiind sa eliminam grasimile saturate, produsele lactate de origine animala si carnea de culoare rosie, adaugand in schimb proteine culese din randul legumelor si al semintelor. Chiar si pentru lactatele clasice exista substituenti, respectiv lactatele vegetale.

Initiativa noastra este sprijinita de specialistii din echipa Bioo, acestia ajutandu-ne cu un top al alimentelor alcaline pe care le putem consuma  zi de zi, aportul lor fiind definitoriu pentru echilibrarea ph-ului sangelui.

Sparanghelul

O suta de grame de sparanghel contine in proportie de 15% vitamina A, 9% vitamina C si un procent de 12% Fier, la aceasta compozitie promitatoare adaugandu-se abilitatea sparanghelului de a diminua procesul de imbatranire prematura a organismului. Fiind o leguma privilegiata prin prisma compozitiei sale alcaline, sparanghelul impresioneaza si prin distributia de antioxidanti pe care o infatiseaza consumatorilor, dar si prin intermediul faptului ca este un excelent detoxifiant.

Avocado

In aceeasi nota, vom incepe prin descrierea nutrientilor pe care ii contine fructul avocado, dintr-o suta de grame 17% revenindu-i vitaminei C, 3% vitaminei A si  27% fibrelor. Mai mult decat atat, acest fruct verde aduce organismului o cantitate promitatoare de potasiu, dar si un aport consistent de grasimi benefice. Inclus in tot felul de mancaruri: salate, sandwich-uri proaspete, supe ori sucuri consistente, avocado reprezinta o sursa inepuizabila de nutrienti pentru persoanele care vor sa isi imbogateasca dieta cu alimente alcaline.

Sfecla

Nu doar alcalinitatea acestei legume ii ofera o popularitate ampla in randul publicului vegetarian, ci si continutul sau bogat in fitonutrienti. Conform specialistilor, aceasta clasa de compusi este utila in combaterea cancerului, actionand preventiv. In plus, o suta de grame de sfecla este alcatuita din 75% acid folic, 8% vitamina C si 11% vitamina K.

Broccoli

Consumul de broccoli a luat amploare in randul publicului autohton, acesta fiind inclus drept garnitura in compania felurilor principale proteice. Insa, buchetelele de broccoli pot fi consumate si altfel, fie trase la tigaie, fie incluse in compozitia cremelor. Circa 135% din 100 de grame reprezinta vitamina C, 11% intruchipeaza vitamina A, iar calciul se bucura si el de un procent de aproximativ 4%.

Busuiocul

Ultimul „aliment” este reprezentat de un condiment clasic, respectiv busuiocul. Acesta este dovada vie ca ierburile mediteraneene sunt deosebit de sanatoase pentru organism, in compozitia a 100 de grame de busuioc regasindu-se 175% vitamina A, 18% Calciu si 345% vitamina K. O distributie care va convinge sa includeti busuiocul in majoritatea preparatelor culinare, nu-i asa?

You may also like...