Cum putem analiza obiectiv serviciile propuse de o firma de curatenie?

Ca in orice alt domeniu de activitate, promovarea atinge cote maxime atunci cand vine vorba despre strategiile pe care le abordeaza companiile cu o reputatie redutabila sau acelea care abia ce au ajuns pe piata de profil. Avand in vedere artificiile diversificate la care apeleaza firmele de curatenie din peisajul autohton, oamenii intampina tot mai multe dificultati in momentul in care trebuie sa analizeze obiectiv serviciile existente pe piata pentru a alege, in final, solutia optima pentru nevoile lor. Si totusi, specialistii de la Universal Property Services s-au gandit sa ne ofere cateva sfaturi pretioase, acestea inflorind pe baza experientei vaste pe care ele o detin in aceasta arie de activitate.

In primul rand, efectul pe care il ofera „prima impresie” este covarsitor. De ce se afirma acest lucru? Ei bine, majoritatea gospodinelor care se decid sa isi lase sarcinile casnice pe mana altor persoane se gandesc la seriozitatea, comunicativitatea si responsabilitatea ce caracterizeaza echipa respectiva. Astfel, ele vor alege sa va faca o vizita inainte de a semna contractul de colaborare propriu – zis, iar daca sediul dumneavoastra nu ii inspira suficienta incredere, atunci rezultatele nu vor fi de bun augur. Aceasta este ocazia perfecta pentru ca dumneavoastra sa va infatisati, rand pe rand, toate atuurile, pornind de la pregatirea profesionala de care dati dovada, pana la punctualitate, organizare si prezenta.

Demonstrati-le acestora ca dispuneti de aparatura necesara. Da, femeile casnice stiu faptul ca o firma de curatenie profesionista trebuie sa detina in arsenalul propriu echipamente performante de curatenie, incepand cu aparatura de specialitate: aspiratoare puternice si alte dispozitive inteligente care va faciliteaza munca si va cresc totodata randamentul ( echipamente de spalat mochetele, aparate profesioniste pentru indepartarea grasimilo), pana la gama extinsa de produse de curatenie pe care o puteti vedea aici. Acestea trebuie sa fie ilustrative pentru cerintele diversificate care pot surveni din partea potentialilor clienti. Asadar, aveti nevoie atat de produse puternice, unele dintre acestea continand substante chimice, insa si de o gama speciala ce se adreseaza acelora care vizeaza curatenia efectuata in termeni 100% bio.

Modul in care dumneavoastra obisnuiti sa va tratati angajatii. Desi pare surprinzator, o persoana se va interesa si de regimul in care lucreaza angajatii firmei respective, investigand mai precis modul in care acestia sunt remunerati sau gradul lor de experienta. In fond, gospodinele autentice fac deja un compromis permitand persoanelor straine sa le patrunda in spatiul personal, iar din aceasta cauza nu vor risca sa isi lase locuinta pe mainile echipajelor lipsite de experienta.

Preturile, mai putin importante decat referintele obtinute din partea vechilor clienti. In loc sa va preocupati de minimizarea grilei de preturi, mai bine v-ati ingrijora de portofoliul de clienti care nu trebuie sa fie unul subred, ci unul convingator. Daca stiti ca ati dus la bun sfarsit proiecte interesante cu persoane importante din mediul autohton, includeti referintele acestora in portofoliul dumneavoastra pentru ca ele vor face diferenta in semnarea contractului de colaborare.

You may also like...