Cum sa gandesti o campanie publicitara cu un buget minin

Fiecare cumparator gandeste obiectiv la un moment dat, de aici si dorinta lor de a afla motivul pentru care ajung sa devina clienti fideli ai anumitor companii, insa raspunsul este deosebit de simplu. Toate actiunile publicitare efectuate de o firma afecteaza imaginea pe care si-o formeaza in randul publicului, mai ales daca ne gandim la grupurile tinta. Dovada este urmatoarea: majoritatea firmelor se ingrijesc indeaproape de investirea unor sume considerabile in procesul de marketing offline si online, insa omit un lucru de baza si anume educarea clientilor.

De ce este relevanta distributia materialelor promotionale?

Pentru ca le demonstreaza inca o data clientilor tai ca nu au ajuns intamplator sa va contracteze serviciile sau sa achzitioneze produsele pe care le comercializati. Mai mult decat atat, este o metoda persuasiva care poate atrage noi clienti. Totul functioneaza precum un lant trofic, iar dupa cum stiti toate lucrurile sau persoanele care ne inconjoara au nevoie de stimuli pentru ca atentia lor sa se activeze in sensul pe care il dorim. Un produs promotional gandit eficient poate fi o unealta interesanta de promovare si nu implica un buget initial senzational, ci doar un echilibru intre concept si calitate.

Este obligatoriu sa se tina cont de tipologia sau profilul consumatorului vizat tocmai pentru a alege din gama diversificata de optiuni pe care le aveti la indemana: cani, tricouri, pixuri, insigne sau agende de birou. Utilitatea dubla pe care trebuie sa o indeplineasca un articol promotional se raporteaza in egala masura la audienta dar si la semnificatia pe care o transmite mesajul inscriptionat. Fie ca vorbim despre logo-ul companiei sau despre un „moto” relevant exista o selectie de produse promotionale care se pot dovedi folositoare pentru public, indiferent de varsta sau ocupatie.

Cum este afectata imaginea companiei?

Spre exemplu, ganditi-va la impactul pe care il poate avea un tricou personalizat, mai ales daca vorbim despre promovarea unei organizatii non – guvernamentale. Da, desi ne-am obisnuit cu initiativele umaniste si sociale pe care le urmaresc ONG-urile in campaniie lor nu putem sa nu remarcam succesul pe care il cunosc in cadrul grupurilor tinta. Educand publicul in aceasta maniera proactiva, ONG-urile au reusit sa castige simpatia oamenilor, dar si sa ii stimuleze sa participe activ intr-o campanie umanista, iar pe de alta parte au influentat si companiile renumite sa apele la astfel de metode mai apropiate de nevoile potentialilor clienti. Nu mai este suficient sa printati intr-un loc marginas logo-ul companiei pe un tricou universal, ci trebuie sa veniti cu ceva nou, cu o strategie care sa ofere un impact relevant publicului tinta.

imprimari tricouri

Mizati in derularea proiectului pe colaborarea cu o firma de imprimari, aceasta fiind cea mai buna metoda prin intermediul careia veti reusi sa oferiti celor din jur articole promotionale calitative, realizate prin cele mai noi tehnici de imprimare: digitala, serigrafie, sau cele care se fundamenteaza pe utilizarea unor pigmenti foarte rezistenti si contrastanti. Gandeste ideologic si incearca pe cat posibil sa ramai ancorat in ultimele tendinte in materie de publicitate online si offline pentru a avea succes in cadrul publicului inovativ. Dorinta de a apartine unui trend social este omogena in cadrul publicului tanar, iar daca a ta companie este asociata cu un mesaj puternic atunci nu ai nevoie de un alt atu care sa ii convinga sa poarte cel mai nou tricou personalizat pe care este inscriptionat brandul tau.

You may also like...