De ce ar trebui să folosiţi funcţia Read More?

Văd din ce în ce mai multe bloguri ce işi expun în totalitate articolele pe prima pagina a blogului şi nu sunt deloc deacord cu ele şi trebuie să recunosc faptul că nu-mi place ceea ce văd. Haideţi să vă spun şi de ce…

Diversitatea articolelor pe blog

Chiar dacă sunteţi în situaţia în care aveţi un blog personal, în care vorbiţi despre diverse subiecte ori că sunteţi în situaţia de a avea un blog nişat, tot cam acelaşi lucru e. Practic, este imposibil să fiţi pe placul tuturor cu un articol anume, drept urmare, în timp ce voi expuneţi toată informaţia regăsită în articolul respectiv pe prima pagină, nu faceţi decât să-i incomodaţi şi să-i forţaţi să dea din scroll până trec peste acel articol, găsit neinteresant de ei.

În cazul în care aveţi folosi funcţia ReadMore, limitând articolele să zic undeva la 100-150 cuvinte, aţi uşura “munca” vizitatorilor, adică răsfoirea blogului cu o mai multă uşurinţă şi facilitându-le găsirea informaţiei pe care o caută, sau o găsesc importantă mult mai uşor.

Deci, să nu se înţeleagă că nu aveţi articole de calitate pe blog. Nu, nu mă refer la asta, spun doar că nu-i puteţi mulţumi pe toţi vizitatorii şi folosind metoda de mai sus, împăcaţi şi capra şi varza.

Reduceţi timpii de încărcare a paginii

Cine naiba preferă un site ce se încarcă foarte greu? Nimeni, vă spun eu. În cazul în care aveţi articolele afişate în totalitate pe prima pagină, automat, timpii de încarcare a primei pagini a blogului cresc semnificativ. Mai mult de atât, unde mai puteţi situaţia în care fiecare articol are 2-3 imagini? Imaginaţi-vă 10 postări pe pagină, cu macar o imagine fiecare, plus Thumbnails-urile în cazul în care le folosiţi… deja mă ia cu dureri de cap.

Sincer, nu mi-ar plăcea să dau peste un astfel de blog. Pe lângă faptul că îngreunează încărcarea blogului, acesta devine şi mai greu de accesat dacă priviţi mai sus la cele spuse în Diversitatea Informaţiei.

Structura internă a link-urilor

Deasemenea, în cazul în care expuneţi articolele în întregime pe prima pagină, numărul de link-uri creşte substanţial. Cred că nu mai este nevoie să spun că dacă numărul de link-uri depăşeşte, 100 de link-uri pe pagina (Şi inbound şi outbound), Crawlerii motoarelor de căutare le accesează mult mai greu şi nu dintr-o singură accesare.

Crawlerii se limitează la maximum 100 de link-uri pe pagină sau la 100 de kilobiţi/pagină. Dacă aţi depăşit limita de 100 de link-uri, Crawlerii le vor analiza numai pe primele 100, iar tot ce este peste această valoare, le va accesa în timp, în mai multe tranşe, cand vor accesa blogul vostru.

Drept urmare, aveţi mai multe tag-uri pentru fiecare articol în parte, aveţi link-uri în conţinutul articolelor eventual, aveţi tag cloul-ul, aveţi un blogroll etc. Deci, limita acestor link-uri a fost depăşită de mult garantat. După cum v-am spus, nu este o mare chestie depăsirea acestei limite de link-uri, nu vă afectează negativ SEO, însă, nici beneficii de pe urma utilizării nu aveţi.

Deci, dacă ţineţi la vizitatorii voştri şi la SEO câtuşi de puţin, ascultaţi-mă la acest aspect, deoarece nu vorbesc din cărţi ci din propria experienţă.

Bounce Rate-ul ridicat

După cum v-am vorbit în articolul despre Bounce Rate, mă repet spunând esenţialul şi adică: Dacă un blog are toată informaţia pe prima pagină, utilizatorul nu va mai fi nevoit să dea click pe articolul respectiv pentru a-l vedea în totalitate, acesta accesând numai o singură pagina, adică index-ul, rezultând un Bounce Rate mai mare faţă de normal.

Deşi Bounce Rate-ul nu pare mare chestie pentru mulţi, ţin să îi dezamagesc. El înseamnă foarte mult, spunând motoarelor de căutare că în mare, utilizatorul ce a accesat acel link, nu a găsit informaţia ce o căuta, sau a ajuns din greşeală, însă, pentru mai multe detalii, citiţi postarea despre Bounce Rate.

Dacă aveţi şi alte sugestii, la cele spuse de mine, aşteptăm cu plăcere

You may also like...