Managementul timpului = Managementul prioritar

Cred că managementul timpului poate fi numit și management prioritar. De ce? Pentru că tot ceea ce facem în gestionarea eficientă a timpului nu este altceva decât gestionarea priorităților noastre. Pentru a justifica acest lucru, să vedem ce este scopul gestionării timpului.

Scopul gestionării timpului este modul în care putem obține cea mai mare parte a timpului nostru. Dat fiind o perioadă limitată de timp, cum putem să o folosim în așa fel încât să maximizăm productivitatea? Sau puneți-o într-un alt mod, cum putem să-l folosim pentru a maximiza fericirea noastră?

Problema este că nu avem suficient timp să facem tot ce vrem. Am făcut o listă de lucruri pe care vreau să le fac zilnic. Și de cele mai multe ori, nu pot să reușesc. Sau, uneori, am reușit să o fac, dar numai sacrificând alte lucruri care ar trebui să aibă o prioritate mai mare. M-am simțit mai puțin productiv atunci.

Deci, cred că calea de urmat este gestionarea priorităților noastre astfel încât lucrurile cu cel mai mare impact să se facă asupra celor cu un impact mai redus. Trebuie să fim capabili să ne adaptăm la situația în schimbare și să conectăm fiecare situație la viziunea și valorile noastre pentru a determina ce activitate ar trebui să se facă în orice moment. Este un fel de artă.

Un fapt pe care trebuie să-l amintim este că nu vom avea niciodată suficient timp să facem tot ce vrem. Nu este de ales, trebuie să sacrificăm unii (sau uneori mulți) dintre ei. Trebuie să putem face alegeri grele cu privire la ce trebuie să facem și ce să nu facem. După cum puteți vedea, este vorba despre gestionarea priorităților.

You may also like...