Pentru toti cei care vor sa slabeasca

Dieta DASH. Prin aceasta dieta se consuma cantitati moderate de grasimi si proteine si cantitati mari de carbohidrati. Initial a fost creata ca sa slabeasca presiunea sanguina. Este un plan care urmareste principiile piramidei alimentatiei si incurajeaza consumul mai mare de cereale integrale, fructe, vegetale si carne slaba. Uniinutritionisti considera ca e nevoie sa mananci mult conform planului, pentru ca slabirea sa fie semnificativa.

Programul “Mananca mai mult, cantareste mai putin”, de Dr. Ornish. Initial a fost un program vegetarian, urmarind doar alimente cu continut scazut de grasimi. Nu este permis consumul de lactate fara grasime si albus de ou. Dieta este saraca in calciu si restrictioneaza consumul de alimente sanatoase cum ar fi carnea slaba de pasare si fructele de mare.

Programul “Mananca in acord cu tipul tau de corp”. Este interesant, deoarece se bazeaza pe grupa sanguina a persoanei. Dieta pentru unele grupe sanguine este total dezechilibrata si redusa in calorii. Pe langa aceasta, inca nu s-a dovedit ca grupa sanguina afecteaza nevoile de consum.

Principiul lui Pritkin. Se focuseaza pe taierea densitatii caloriilor prin consumul de alimente care sa te faca sa te simti satul. Sunt acceptate fructele, vegetalele, faina de ovaz, pastele fainoase, supele, salatele si carnea slaba. Sunt limitate sursele de proteine din carne. Desi dieta este sanatoasa prin asigurarea unor cantitati mici de grasimi saturate si cantitati mari de vegetale si fructe, totusi nu furnizeaza destul calciu si cantitatile de proteine sunt mici.

Volumetrice – dieta cu putine calorii. Sunt recomandate aceleasi alimente ca si la planul de dieta Pritkin, dar se restrictioneaza alimente uscate sau grase ca si popcorn, saratele, biscuiti sarati. Acest plan este in general sanatos, date fiind cantitatile mari de fructe si vegetale, precum si cantitatile mici de calorii si grasimi saturate.

Zona. Planul de dieta presupune consumul de carbohidrati in cantitati mici-moderate si proteine in cantitati moderate-mari. Incurajeaza consumul de alimente proteice cu continut scazut de grasimi: peste sau pui cu vegetale, fructe, cereale. Este in general sanatoasa, dar nu asigura cantitati suficiente de calciu.

Controlul greutatii. Se vor consuma alimente bogate in carbohidrati, moderate in grasimi si proteine. E un plan foarte sanatos si foarte flexibil. Iti permite sa iti creezi propriul meniu, mai degraba decat sa preiei meniuri dinainte stabilite.

Poti sa ai corpul dorit fara sa cheltui un ban pe sali de culturism si fitness

You may also like...