Vino la Marea Înfăţişare!

Despre Alba Iulia s-a vorbit şi s-a scris foarte mult în ultimii ani. Am mai spus-o, poate doar fotbalul şi politica au fost subiecte mai discutate. Pe TV, prin radio, prin diverse evenimente s-a auzit despre Alba Iulia şi cetatea Alba Carolina. Acum a venit timpul pentru ceva nou, inedit.

Romulus Oprişcan, fotograful care a stat în spatele obiectivului la unele dintre cele mai surprinzătoare imagini cu Cetatea Alba Carolina împreună cu Primăria Alba Iulialansează o campanie “altfel” de promovare a oraşului. Cea mai mare fotografie realizată vreodată pentru promovarea imaginii unui oraş din România va fi alcătuită din portretele a peste 1000 de albaiulieni şi va avea forma logo-ului oraşului. Această imagine va fi folosită în campaniile viitoare de comunicare ale administraţiei locale.

Cred că toți cetățenii orașului nostru sunt mândri de Alba Iulia și îi invităm să și arate acest lucru. Noi suntem cei care trăim aici și dacă noi nu ne promovăm, nu o va face nimeni altcineva. Am mai spus-o și altă dată și o repet de câte ori am ocazia: avem un oraș frumos, un oraș care și-a schimbat în bine înfățișarea în ultimii ani și care începe deja să devină o destinație turistică obligatorie în România

Mircea Hava – primarul municipiului Alba Iulia

Îi așteptăm pe toți cei care doresc să se implice, să vină cu prietenii în locațiile campaniei pentru a fi fotografiați. Vom alcătui în final un puzzle enorm după chipul și asemănarea albaiulienilor. Este o ocazie să arătăm că ne place orașul nostru și că dorim să îl promovăm cu ceea ce ne stă în putere.

Romulus Oprişcan – iniţiatorul campaniei “Alba Iulia mea”

Campania va începe în 26 mai (a doua zi din sărbătoarea Zilele Oraşului) şi se va întinde până în 24 iunie. Portretele tuturor participanţilor, precum şi imaginea finală vor putea fi descărcate de pe site-ul oficial al campaniei.

You may also like...